2 Ocak 2013 Çarşamba

2013 e karsız girmek

yeni yıl geldi hoş geldi...
sosyal medyada şöyle kutladık "Herkese mutlu bir yıl diliyorum , ayrıca "Yeni yılın sizin yılınız olması için ne olması gerekiyorsa o" ama herşeyden önce sağlık olsun."


bu sene sevdiklerimi kutlarken bunu sordum;sizin yılınız olması için ne olmalı...Mustafa için notların iyi olması Serpil abla için uzun bir düşünme sessizliğinden sonra benim önerimle ikramiye vurması derken başka kimseden yorum almak nasip olmadı...2012 benim için önemli bir yıldı 2.kez hamileydim.bebeğim tutundu tutunmadı ,plesanta öndeydi arkadaydı, şeker çıktıydı düştüydü, bebek büyüktü saçlıydı ,doğum normaldı sezeryandı, kızımdı oğlumdu, annemdi bendi paşamdı , bunalımdı, yalnızlıktı, evimdi barkımdı derken bitti...

kar yağdı geçen haftalarda söyle güzeel güzel durmaksızın...
baya oynamalık oldu, kuzumun kar botu henüz kargoya bile verilmemişti ki kör olası limango yüzünden inip oynayamadık. Ama ben spor ayakkabılarıyla ertesi gün markete kaadar götürdüm kuzuyu. baktım uzak duruyor vurdum patilerimi kar birikintilerine aldım üzerine attım. oo bir coştu bizim ki sonra durduramadımsa da üşümesinden korktuğumdan fazla musade etmedim. ne var ki şipşakçıanne ben bu sefer donanımsızdım. Resimleyemedim o hallerini yazık oldu çok tatlıydı.

3 gün sonra kardan eser yoktu. Ve yılbası da karsız güneşli ama buz gibi bir günde girdik.

2012 karlı bir yıldı oysa. 
bizim ev sahibi olduğumuz yıl.10 yıl ödeyeceğiz.Allah güç versin işimizi aşımızı eksik etmesin, hayırlı olsun!
bizim 2. kez ebeveyn olduğumuz yıldı, kuzeyin bebek yaşta abi olduğu yıl.Kızımızın dunyaya geldiği yıl.Allah kızımızı da oğlumuza da sağlık versin.Her zaman yar ve yardımcısı olsun bebeklerimin,meleklerimin.
bizim ilk kez yurtdışına çıktığımız yıldı. Hollanda'ya kuzenlerine götürdük kuzuyu ve karnımızda olan prensessi
kuzeyin 14 ocakta 1 yaşına 15 gün kala yürüyüşüdür.

şu an aklıma başka birşey gelmiyor...ama var unuttuğum beni onore eden gülümseten belkihüzünlendiren başka şeyler de mutlaka vardır... 2012 özel bir yıl. Kocamın bana "seni artık eskisinden de çok seviyorum" dediği yıldır

2013 ten beklentim 2012 yi aratmayacak dolulukta olmadı ama lütfen 3. kez hamilelik hariç :D

Allah hepimiz için hayırlısını versin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder