24 Ocak 2013 Perşembe

kreşe doğru giden yol


  • kuzey büyüyor ,kıskanıyor ve sendromlara ugruyor derken 2. dönem basında kreşe adım adım başlaması farz oldu Allah'ın izniyle. Kreş araştırmalarına girmiyorum çünkü benim sadece 2 alternatifim var ya hemanın anllaşmalı olduğu basarı ki çok tavsiye gören bir yer ya da gamzenin teysesi arzu ablanın kreşi ki tanıdık birinin olması güveni çok ayrı bunun yanında yetkin olduğuna emin olduğum biri arzu abla.Oğlumu önce Allaha sonra ona emanet edebileceğim.Buna dair yazıştık kendisiyle aşağıda detaylarını ekledim.



    Mualla Ozturk Bahtiyar

    Arzu abla merhaba
    nasılsn, bu saatte ancak face den yazabiliyorum merakımdan yarını bekleyemedim çünkü bu ara seni aramayı planlıyorum. biraz grip oldum kendimiiyi hissettiğim bir an sana ulaşıcam işallah
    konu kuzey ve kreş 
    sen 3 yas altı almıyorsun diye bildiğimden sana şimdiye dek sormadım ama gamze yine de bir sor demişti. Kuzeyi kreşe başlatacağız mümkünse şubatta ama güvenilir ve yetkin bir yer olmasının yanında servis ve ilk etapta yarım gün seceneklerinin de olması gerekiyor. Eğer bu konuda sen bana fikir verirsen çok sevinirim. Arzum kreş olsa ne süper olur...o nedenle bu feedback in ardından görüşmek üzeree 
    çok öpüyorum
    • Arzum Genc

      muallacım 24 aylıktan itibaren alıyorum
      ilk etapta yarım gün olmasında fayda var
      bir anda tam gün ağır gelir
      ne zaman istersen gel ayı tutmasada ben senin ablanım alırım yanıma kuzişimi ben ilgilenirim ama sınıfı var
      sosyalleşmesi açısından faydası çok olur artı sağ beyin sol beyin dahi çocuklar ve 4 kitapları var renkler şekiller kavramlarla ilgili
      • Mualla Ozturk Bahtiyar

        çok sevindim  görüşürüz o halde Arzu abla
        • Arzum Genc

          tamam ne zaman istersen telim 05052433141 gedtir okul sizin
          gamzeden ne farkın var sende benim yeğenim hem kuzişi çok seviyorum biliyorsun
          • Mualla Ozturk Bahtiyar

            evet evde çok sığ kalıyor konuşmasına da faydası olacak.
            Sağol çok tatlısın Arzu ablacım. o bu ara çok hırçın eskisi kadar sevemeyebilirsin 
            • Arzum Genc

              hayır seviyorum
              • Arzum Genc

                normal kardeş kıskançlığı var
                bana geliyor hep veliler aynı şeyi söylüyor hırçın evde sıkıntı var diye
                • Mualla Ozturk Bahtiyar

                  çok nadir belli ediyor kıskandığını ama içindeki fırtınalar gözlerinden taşıyor
                  • Arzum Genc

                    bende diyorum normal onun yerine koyun kendinizi eve geliyorsunuz eşinizin yanında başka biri var naparsınız diye
                    haklısınız diyorlar
                    • Mualla Ozturk Bahtiyar

                      amanın az bile yapıyor o zaman
                      • Arzum Genc

                        aynen
                        o hemde hem annesini hem babasını paylaşmak zorunda kalıyor birden
                        okulda rahatlıyorlar paylaşmayıda öğreniyorlar
                        • Mualla Ozturk Bahtiyar

                          çok zormuş keske biraz daha bekleseydik diyorum bazen ama Allahtan kreş ile destek alabiliyoruz çalışan olmasaydım da gerek duyardım kreşe
                          • Arzum Genc

                            senin iznin bittimi
                            ilk günler seninle gelip gitmesi lazım 3-4 gün
                            biranda bırakıp gitmen zararlı olur
                            terkedilme korkusu yaşayabilir
                            • Mualla Ozturk Bahtiyar

                              bitti ve ucretsiz izinlere basladık şimdilik 2 ay ...belki uzatabilirim duruma göre sanırım yakında emlaka taşınabileceğiz izinli iken rayına oturtmam lazım
                              evet çok düşkün bana bu ara
                              • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                öbür odaya gidemiyorum
                                • Arzum Genc

                                  neden
                                  o zaman bir sıkıntı var
                                  çocuğun bir kaygısı var
                                  senin kardeşi tercih edebilmen veya bırakıp gitmen
                                  olabilir
                                  işe başlama olasılığı olabilir
                                  • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                    birlikte gidip geliyoruz evdemutfağa oraya buaraya halbuki sadece onla ilgilendiğim çok vaktim var... melisi emzirirken uyuturken ben uyurken bakıcısı alıkoyuyor çok bağırıyor
                                    • Arzum Genc

                                      ben melisi görmeye gelicektim zaten özgeyle bir uğrayayım bakalım
                                      • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                        ama kapıdan ugurluyor el sallıyor ve üzerime kapatıyor artık git dercesine
                                        çok mutlu olurum 
                                        • Arzum Genc

                                          yanında işe başlayacağın işe gideceğin konuşulduysa çocukda bakıcı bebeğe bakıyorsa ona krşı bir güvensizlikde oluşmuş olabilir teyze bebeğe bakıcak bana kim bakıcak
                                          sıkıntılı bir süreç geçiriceksin biraz
                                          • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                            evet konuştuk haklısın
                                            • Arzum Genc

                                              o zaman dediğim gibi çocukta kaygı oluşmuş
                                              annem giderse bana kim bakıcak artı bebek var
                                              • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                su andan itibaren nasıl bir yol izlemeliyim pek,
                                                • Arzum Genc

                                                  kadında bebekle ilgileniyorsa o şimdii eyvaahh dedi
                                                  annem giderse bu kadın bana bakmaz bebeğe bakar
                                                  rakip tarafın yanında bakıcı
                                                  oondan kaçmaz zeki bir çocuk
                                                  • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                    kadınla konuşayım o zaman bu surecte bebeğe yaklaşmasın mesela
                                                    • Arzum Genc

                                                      haklı
                                                      bazı şeyler anlatmak lazım anlayabileceği dilde açıkca
                                                      hayır bu sefer sen işe gidince çocukla ilgilenirse ters teper
                                                      kadının görevini anlat
                                                      • Arzum Genc

                                                        teyzenin kardeş ve onun bakımı için orada olduğunu
                                                        ne sadece kardeş için nede bebek için ikisi içinde
                                                        şartları eşitle
                                                        artı artık sen büyüdün okula başlayabilirsin
                                                        arkadaşların olucak
                                                        kitapların
                                                        oyuncakların
                                                        ben geleyimde beyin motivasyonunu yaparız
                                                        yönlendirmede yaparım ben
                                                        kaç aylık oldu bebek
                                                        • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                           çocuklar çok incelik istiyor bunun farkında olmak çok önemli...şu an evde babanne ve dede var ve onlara neredeyse hiç yaklaşmıyor.çünkü onlar yorulabiliyorlar...tamam Arzu abla çok sevinirim gerçekten
                                                          melis 2 aylık oldu
                                                          • Arzum Genc

                                                            ok
                                                            sınıfında onun gibi bir çocukta olucak
                                                            onlar kardeş 40 günlükken geldiler almadım bebek 2 aylık olsun öyle gelin dedim 2 aydan sonra aldım
                                                            çünkü bebekten hemen sonra okul zararlı ya 2 ay önce yada 2 ay sonra vericen
                                                            kardeş geldi beni istemiyorlar artık diyebiliyor çocuk
                                                            bunalıma giriyor
                                                            • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                              zamanlamam iyi o halde ben de en çok öyle düşünmesinden ve buna saplanmasından korkuyorum
                                                              • Arzum Genc

                                                                zaten 2 yaş bunalımı var onlarda ekstra kardeşte girince zorlanıyor çocuk
                                                                ben geleyim ona okuldan resimler göstereyim
                                                                • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                  heveslendireceksin süper
                                                                  • Arzum Genc

                                                                    p.tesi sen 1satliğne okula gel ziyarete onunla
                                                                    yavaş yavaş
                                                                    1 satle başlayıp ilerletelim
                                                                    • Arzum Genc

                                                                      beraber gelip gidin 1 hafta ama önce ben geleyim özgeyle kıyamam ona
                                                                      • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                        tamam gerçekkten içim çok rahatladı..bekliyorum o zaman
                                                                        • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                          çok teşekkürler bu saatte bana vakit ayırdığın için
                                                                          çok öpüyorum
                                                                          • Arzum Genc

                                                                            bu 1 ayı azar azar beraber geçirin hatta arada gelin bence 1 ayınıda seninle geçirsin
                                                                            günde 1 satt 2 satt bebek uyurken
                                                                            geceliğini bebeğin yanına koy senin kokunu alsın
                                                                            hemde o uyurken sadece kuzeye zamanını ver sende dışarı çıkıp açılmış olursun
                                                                            • Arzum Genc

                                                                              bu arada anneyide düşünmek lazım oda birey 2 çocuk bazen çok ağır gelir
                                                                              • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                                 bir de gripse
                                                                                • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                                  kuzey atlattı ama melis ve ben de sıra
                                                                                  • Arzum Genc

                                                                                    allah kolaylık versin ama ilerde rahat edicen arkadaş olucaklar
                                                                                    • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                                      işallah kız çok cadoloz oğlum melek sanki
                                                                                      • Arzum Genc

                                                                                        ikinciler öyle oluyor
                                                                                        • Arzum Genc

                                                                                          o zaman görüşmek üzere
                                                                                          • Mualla Ozturk Bahtiyar

                                                                                            ben de biraz ıhlamur içip bebişi emziricem.. gece seansı çok iyi geldi. iyi geceler Arzu abla. en musait zamanında gelin bekliyorum ben hep musaitim olur mu
                                                                                            • Arzum Genc

                                                                                              tamam özge ne zaman müsait olursa bu hafta gelicem

                                                                                              Hiç yorum yok:

                                                                                              Yorum Gönder