5 Ağustos 2011 Cuma

Süt mü bebelac mı hiçbiri mi...

Kuzey artık ek gıdalara aktif sekilde baslamalı dei dr. Yoksa alıştırmak için geç kalabilrmişiz. Tehlike çanlarım çalıyor.Çünkü bebeğim beni emmekten başka hiçbişi istemiyor öyleki bazen bunu protesto etmek için beni bile emmiyor.
Sanki tehdit ediyor ama o daha bir bebek ve acıkıyor sonuç olarak anne kazanıyor.Ben elimden geldiğince anne sütü vermeye devam edeceğim ama iki öğün arası bebelac2 veriyorum. bazen gece yatmadan önce basarabilirsem bebelac2 gece veriyorum. Ordu tatili öncesi baya rutin devam eden meyve cporba yoğurt faslımıza sadece sütle devam ederek ara vermiştik. Şimdi tekrar başlamak için tüm gün evde olacağımdan- işe dönmek durumundayım bir süre sonra-sadece 4 günüm kaldı. Hastalık da bu arayı açınca geç kalmak üzereyiz sanırım.bu ara emmeye bile tepki koyuyor:)
En geç yarın sabah sütü emdikten sonra yatmadan önce meyvesini verip ilk uykusuna öyle yatırmayı planlıyorum.Uyandığında tekrar emecek 1 saat sonra corbasını vereceğim ve demir ve kan damlasını da bu esnada vermem yerinde olur mu(unutmazsam veririrm). Öğleden sonra faslı bu sekilde geçince akşam üzeri bebelac sütünü emer.fırsat bulursam yoğurdunu da akşam üzeri  veririm. Kuzey 8 de uyuyor. Bu saate kadar planlı plansız  bir şekilde bunları tattırmalıyım. Ertesi gün planlı ve daha yüksek miktarları dayayaycağım ona.. anne sütü geceye de kalabilir. İyi olur gündüz sağarım belki...
İş hayatı başladığında kuzum bunu da protesto edip aç kalmasa keşke..kıyamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder