19 Ağustos 2011 Cuma

İşte birgün...

bu sabah seni bırakmak oldukça zordu. kasten arkmı dönüp görmemek istedim sen babanın omzunun üzerinden karanlıkta beni seçip kocaman gülücüğünü bana yollarken..bütün gün aklımdaydın.

dün akşam uykudan önce biberona atlayışın geldi aklıma. beni daha 2 saat önce emmiş ama gene acıkmıştın. üstelik bende henüz yeni süt oluşmamıştı. biraz grip olduğum için sütüm ancak uzun sürede çoğalıyordu. acıkmıştın işte yine..biberon sütünden başka yapcak birşey yoktu. yoğurt da mayalamamıştık sana..bu konuda çok geç kaldım bebeğim özür dilerim. yarın sana yoğurt sözü.. umarım seversin.
dedim ya aklımdan gitmedi o acıkmış halin. öğle yemeğime çıktığımda daha çorbamdan 1 kaşık alacakken durdum. ya bebeğim açsa. hemen evi aradım babannen sen anlattı bana. keyfin yerindeydi ve meyveni yemiştin. ben de gönül rahatlığıyla yemeğimi yedim sonra.
sana yoğurt yedirebilmek için bebelac sütü ile deneme yaptık babannenle tutmadı:) bu gün normal sütle deneme yaptı babannen o da tutmazsa yoğurtta bir problem var anlayacağız ama yarın sana babymixle yoğurt mayalayacağım umarım tutar.

uyuyordun aradığımda sonra telefonda duydum çığlığını gene uyanmıştın. hayal ettim gene yüzünü yatağın gömdün ve kendini uyandırdın dimi...

bebeğim
senin bu ilk hallerini kaçırıyor olduğum için üzgünüm çok. babannen ve deden her akşam anlatıyorlar merak etme...onlara kamerayı öğretcem sen ilk kez emeklediğinde ilk dişini farkttiklerinde, ilk adımını attıklarında eğer biz işte oluyorsak onlar kaydetsinler seni..

ama sen benim bebeğim ol.. hep babanla benim ol... annen çok kıskançç... bilemezsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder