29 Ağustos 2011 Pazartesi

7.AY

hiç tasarlamadan plan yapmadan kendi ritminde geçti son bir ay.. 6 aylıktı , ek gıdaya geçmeliydi derken, bir de baktım bizim oğlan emeklemeye yeltenmekte, hesapta yoktu o daha çok bebekti hani gözümüzde. şaşırdık, hüzünlendik, gündemimizi değiştirdik.
Şimdi plan yapmalı, komplo teorileri kurmalı, önlem alınmalı; prizlere, kapılara sehpaşara gelmeden evvel benim aklıma yerlerin temizliği düştü. Nasıl yapsam da kuzumu kirden tozdan korusam. her sabah 7 de evden çıkıp her akşam 7 de evde olan ve yemekti, sofrayı kaldırmaktı, kuzuyu uyutmakla makinayı çalıştırmak arasında bir de çay faslını geçersek saat 10 da ancak oturabilen bir anne-babayız.her ne kadar paylaşarak gitsekte işleri eş zamanlı yürüse de tüm bunlar günün kafa yorgunluğuyla bazen ağır çekimde ilerleyebiliyor ya da kuzu muhalif olabiliyor bize.
neyse ki çok şanslıyım. babamız çöplerimizi döküp diğer işleri paylaşmakta fazlasıyla gönüllü.Hafta sonlarımız ise bazen ben bazen babamızın evi tertip düzene sokmasıyla geçiyor.
çok yoruluyoruz, artık belimiz ağrıyor artık bacaklarımız da tutmuyor. yaşlandık mı derken bir de baktık minik bebişimiz emeklemeye yelteniyor, "sonra yürümeye sonra konuşmaya yeltenecek ve bir gün ben eve çıkmak istiyorum diyebilecek fakülteli günlerini yaşarken" diye geçti aklımdan. yaşlanıyor olduğumuzu bir kez daha yüzümüze vururcasına. Kaybetme korkusu çok büyük. Biz büyüdük de evlendik derken şimdi yaşlananlar statüsüne girmek üzereyiz. Ya yaşlı olanlarımız hangi evredeler diye aklımızdan geçtiğinde bir kez daha korkuyor ürperiyoruz.O hüzün katlanılmaz.
Kuzum 7 aylık oldu. ve bu ay dönümünde de artık bir önceki aydan çok farklı bir hal sergilemekte. Daha farkında çoğu şeyin, olanın bitenin.. hatta kendi kurgusunu bile ortaya koyabiliyor isteklerini yaptırmak, amacına veya hedefine ulaşmak için...
şimdi evde alınacak bir çok önlem var, safety bakanı baba olsun. geri kalanları yani tozu tüyü halledeceğiz

Oğlum 7 aylık koca bir delikanlı bebek oldu. Hop hop hoplamak en büyük eğlencesi..avazı çıktığı kadar çığlık atmak genelde uykusunun geldiğini bellli etse de bazen zevk için de bağırılabiliyor. ve uyurken artık ters dönüyor. ona  boğulayı önleyici yastıklardan aldım. pek etkin bir şey değil, kuzey gibi battaniyesi yastığı ve döşeğiyle güreşerek uyuyan bebekler için hem de hiç..

bu gün bayram arefesi. Oğlumuzla ilk bayramımızı yaşayacağız . onu ilk kez arefe suyu ile yıkadım. Adettir arefe günü tüm çocuklar banyo yaptırılır ki bayram sabahı temiz pak olsunlar. hım bir de kınalar yakılırdı. bunu nasıl unuttuk. Bayram kınası sabah kalkar kalkmaz ele geçirilmiş çorap çıkarılarak yıkanır ve kimin daha güzel kına tuttuğu konuşuluurdu.bu daha çok biz kızların mevzusuydu. Bir gün kızım olursa ve eğer unutmazsam denerim İnşaallah.
oğluma bayramlık niyetine bir şeyler almak için tek başıma çarşıya indim. Amacım şu küçük, bebek kıyafeti satan butiklere gitmekti, kaliteli ve değişik parçalar peşindeydim. fakat bir tane bile dükkan bulamadım, olan da kapatmış. Ama Çorluda merkezde bir dükkan var biraz geniş çaplı ve orta kalite ya da az kalite ürünler satan bir yer oraya gidip günlük kullanabileceği bir iki parça alıp çıktım.Keşke imkanım olsa da ben açabilsem şöyle kalite bir mağaza..donggg ütopya şu an için.

oğlumun da bayramlığı yok yani. bu bir sitem !

Oğlum 7 aylık.            7  çok güzel rakam



Allah seni korusun oğlum! nice uzun , mutlu ve sağlıklı, başarılı ve bol kazançlı, aylara ve yıllara Kuzey'im!!!




1 yorum:

  1. amin!!! Rabbim nice güzel günlerini göstersin oğluşun:) çirkin şeyy.. o gülünce hayat değişiyo sanki..

    YanıtlaSil