5 Temmuz 2011 Salı

KUZEYİN UYKU SEREMONİSİ-4

ooff of!
Kuzey oğlan 6. ayına girmiş bulunmakta bugün itibariyle:) canımın içi oğlum nice nice ayların yılların olsun...
gündemimizde ise ek gıda ve uyku düzeni var. her ikisinde de beceriksizim.
ek gıda için hazırladığım hiç bir şeyden memnun değil. buna aynı kaşıkta demir ilacı alıyor olmasını da neden olduğunu düşünsem de baska çarem yok " oğlum aç ağzını bekle diirekk ağzına damlatim" diyemiyorum, bi şekilde kaşıkla almak durumunda hem püresini hem ilacını.. farklı zamanlarda da versem kaşık ona hep keskin demir kokusunu hatırlatıyor:( iki gündür sabah meyve öğlen sebze veriyorum. bugün akşam yoğurt deniycem bir iki kaşık sadece. gece yatmadan önce de mama yapcam pirinç unlusundan.bakalım hadi hayırlısı döke saça yiycez artık..

uyku olayı da aslında memnunum ama gece çok yoruyor beni kollarım ağrıyor sallamaktan. hele dün gece ayaklarımda sallamadan uyumadı. birşeyler değişmeli  dedim. ben sallama olayını literatürden kaldırmalıym. kocişkoyu da bilgi verip bilmezlikten gelcez sallama diye bişi yokmuş gibi davranncaz uyuycak bi şekilde ...tabi çok da ağlayacak

nitekim öyle oldu. bu gün sabah ağlayarak uyandı 7 gibi çok da acıklıydı ağlaması .. bir süre üzerimde uyuyakaldı sonra tam yatırcakken mızmızlandı yanıma yatırdım yorganla cilveleşirken uyudu benimle. ben kalktım kahvaltımı hazırladım bir de baktım ki bizim ki kımıl kımıl hemen yanına yattım. gözlerini mahmurca açıp gülümsedi bana:)minnacık emdik beraber benim kahvaltımı yedik. onu salıncağa koyup yarım armut püresi için çalışmalara başladık. o ne ifade ne iğrenme güdüsü ama ağlama yok , ağlamadığı için devam ettim. yarısını yedi.. yani çeyrek armut püresi yemiş oldu.

oynadık ettik.2 saat geçti tık yok... ama sallasam uyur modda..aldım yatağına bıraktım. ve ben odadan çıktım müziği de açmıştım.15 dk ortamı seyretti. mıyk mıyk yapmaya sonrası ağlamaya başadı. yaklaşık bir saat ağlaması sürdü, yerine koyuyorum ağlıyor kucağıma alıyorum susuyordu. gözlerden uyku akıyor adeta bana onu uyutmam için yalvaran sesler çıkarıyordu, gerçekten dayanması çok zor. sonunda acıkmış olabileceğini düşünerek emzirmeye karar verdim ve memede uyuması 2 dk yı bulmadı. 65 dk uyudu.:) 13:00 de kalktı

sonra kakamızı yapmanın akabininde banyo yaptık Kuzey'i.. vs 15:35 e dek son yarım saat uyumakla uyumamak arasında kıvrandı. ne vakit şalterleri attı ve ben hem onun hem benim yıprandığımı farkettim eski usul uyutmaya karar verdim. ama ayaklarımda sallamayacaktım. ne var ki onu sallanan beşiğine koyup şöyle bir ittirince hevese geldi kendi kendine ninni söyledi ben de o sırada o duraksayana kadar çamaşırları makineden çıkardım baktım beşik durmuş bizimkinde memnuniyetsizlik hasıl olmada o zaman elimde çamaşır sepeti geçerken uğramış misalı iki kere daha salladım ve uyudu,inanamadım:) üzerini örtüp kaçtım.. ondan sonra neler mi yaptım çamaşırımı asıp şölee güzel bir duş aldım:) uzun zamandır gündüz böyle bir şeyi kendim için vakit alan bir şeyi yani yapmak hayalden ibaretti:)

bakalım ne kadar uykumuz var ve akşam neler olacak...
vee 16:55 de koca bir mıykla irkildim..Allahım ne zaman her uykusundan mutlu kalkacak bu çocuk? neyse ii uyudu  akşama Allah kerim..

emdik acıkmışız tabi, sonra oynastık..sonra demir ve devit ile babymix geldi huzuruna..önce devit verdim ekşidi ama tamamen önyargılı bir ekşime olduğu anlaşılıyordu:) demir için aynı şeyi söyleyemicem:) demir damlası dünyasını  karartıyor kuzumun... babymix sütaşın bebekler için 6 aydan sonra tavsiye ettiği yoğurt. bir iki kasık zar zor çenesini menesini tutarak verdim.. baska bir kasığıma elinin tersi ile v urunca temizlik çalışmasına basladık mecbur, gerisini de ben yidim ehhe:)

yılmak yk yarın devam:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder