8 Temmuz 2011 Cuma

göz göre göre...

bu sayfayı açarken hamileydim ve sanki kuzey hep karnımda olacaktı, sayfaya geçişim hayaldi sanki..oysa şimdi yaşadıklarımın hızına erişemiyorum. Kuzeye yetişemiyorum.


o büyümesinin en hızlı evresinde tabi, her geçen gün daha dayanıklı yaşama.. bu günlerde kendi başına bir dk kadar oturabiliyor bile.. ama o kadar biliyorum yarın daha uzun süre yapacak bunu ve günler geçecek, bir gün karşımda dikilip "ben böle böyle anne bana karışamazsın" diyebilecek kadar da sert uslubu var şimdiden..

ne kadar çok şey yaşatıyorsun bana oğlum, kendimden geçtim sen muhimsin yalnızca. arada hatırlıyorum kendimi, misal dün doğumgünümdü. baban beni şımarttı bana çanta almış pahalısından hem de , senin adına da bir  askılı bady almış senin bana ilk hediyen bu biliyor musun. anneler günü yazımdaki hayalime adım adım yaklaşıyorum sanırım:) ikinizi d e çok seviyorum.

bazen içim sızlıyor, böyle anlamsız savaşların ortasına doğduğun için.. Kıyamıyorum ürküyorum kendi başının çaresine bakabilmen için dua ediyorum. Özellikle Allahtan başka kimseye muhtaç olmaman için dua ediyorum, kimseye mahcup olma, kimseye muhtaç olma.Muhtaç olunacak bir tek Allah vardır unutma!

nerden başladım nereye geldim..
ben aslında sana yetemediğimden şikayetçiydim, hani kendimden.. vucudunda kırmızı pütürlü isilik dessen isilik değil dermotolojik tahrişler var heer yerinde var yüzünde gözünde bile var, benim yüzümden mi, yeterince temzi değil miyim. deterjanın şampuanın en doğalından sabunun zeytinyağlı, vuucudunu sürekli yağlıyorum. tahriş olmuş yerlerine vazelin sürüyorum olmuyor geçmiyor sana acı veriyor mu bilmiyorum belki de alıştın dayanıyorsun ne bilim. seni her gün yıkıyorum artık her banyodan sonra da yağlıyorum. ama bu sefer sabun kullanamdım. sebamed şampuanla vucudunu da yıkadım ve vucudunu banyo sonrası bebe yağıyla değil vazelinle yağladım. emdin uyuyorsun şaka maka 2 saat olcak, ha gayret:)

artık günde 2 kez uyuyorsun sonra da 8-9 gibi gece uykusuna dalıyorsun yani aslında 3 saatte bir uyuyorsun:)ilk uykun kısa ikincisi uzun oluyor en uzunu son uyku o ara ara uyansan da sabaha kadar sürüyor.

sabah emiyorsun uyuyorsun 8 de kalkıyor emiyorsun 10 gibi meyvanı yiyip 11 de gene emiyor sonrada uyuyorsun yarım saat 45 dk sonra uyanıyorsun 2buçuk 3 e doğru emişlerin devam ediyor tam sebze püresini bu ara alabilirsin ama uykuya dalarsan akşam 5i beklemek durumunda kalıyorum. ve 8 de muhallebini yiyip uyuyorsun bu arada her talep ettiğinde de emiyorsun sadece ek gıdayı emişten önce alıyorsun ki reddetme beni:) yoğurt bir kez babymix ile olmak üzere denedim, hoşlanmadın, gene deneyeceğim bir ara..

su, sana çok tuhaf geliyor az da olsa almanı sağlıycam artık. kuruyorsun gözümün önünde ,suya da ihtiyacın var bebeğimm...

kakan değişti...değişikk oldu:P

7200 gr sın boyun hakkında fikrim yok tahminen 68-70 cm olmalısıın. bakarız bi ara..

neyi sevdin? ballı armutlu tahillı meyveyi sevdin herobaby nin.. ben de zaman zaman meyve rendeliyorum sana ama zorlanııyorsun. eksi geliyor şeftali ve armut vermiştim.. yarın gene onları yiyeceksin. hafta sonu ya babanla beraber yersiniz artık..

sebze olarak havuç suyunu sevdin, şimdide hero baby nin kabaklı pirinç çorbasını yiyorsun zeytinyağlı.. tadı güzel ya işini biliyorsun. ama havuç-pirinç patatesi sevmedin.. belki de ben iyi sebzeler seçememişimdir.

ilerde kendim yapcam bunları şimdi deniyorum sadece.. yarın seni yumurtanın sarısı ile tanıştırcam.. unutmadan akşamdan az peyniri suya koyum da tadına bak tuzsuz olsun maksat..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder