15 Haziran 2011 Çarşamba

Diş Kaşıntısı

Kuzey 'in ilk salyası akmaya başladığında oh ne güzel tükürük bezlerimiz çalşmaya başladı diye sevinmiştim ve face de paylaşmıştım. Bir süre sonra elini emiyor olmaasını ellerini tanımaya başladı olarak yorumlamıştım. Şimdi ise ellerini kemiriyor ve üstü başı salyadan ıslanıyor. Ve kulaktan dolma bilgilerle şimdi dişleri kaşınıyor biliyorum.
bazen o kadar acı çekiyor ki yavrum, inleyerek ağlıyor. Çok şükür ateşi çıkmadı henüz. Umarım çok sarsmaz evladımı. ağzı tüküükle doluyor acıdan avazı çıktığı kadar ağlarken, sonra genzine kaçıyor, sonra bir öksürük krizi başlıyor görünüm dramatikleştikçe dramatikleşiyor. böyle zamanlarda diş kaşıyıcısını jelini parmağımı hiç bir şeyi istemiyor. onu bağrıma yaslıyorum, hafif mırıltılı ninni söylüyorum ya da hoş sözlerle oksuyorum.Bu şekilde yarım saat kımıldamadan duruyoruz. Ne zaman yatırmaya kalksam aynı ferya figan kaldığı yerden başlıyor,bu sefer ki dişten değil uykusuzluk ve açlık ta durumu perçinlemiş oluyor farkındayım. biraz emzirip biraz ayağımda salladığımda uyuyuveriyor. ta ki yarım saat süre dolana kadar,:( gündüzlerimiz böyle acılı bu aralar.
akşama bende kafa  kalmıyor, kemiklerim sızlıyor, kaslarım ağrıyor..vs bunlardan bahsedecek olsam çocuğa bakmaktan şikayetçi olduğum sanılıyor, susuyorum çoğu zaman. artık naz edecek bir kocam olmadığına mı yanayım, geçmeyen ağrılarıma, dinmeyen uykusuzluğuma ve işe dönecek olmanın ağırlığına mı...bebeğiyle  1seneden fazla süredir  2 li hayat süren bir kadının ondan kopma seronomisi çok acıklı..inanın çok acıklı:(((

dün gece rezene içirmeme rağmen verimli bir uyku hali göstermedi..nerdeyse 3 kez kalktık diye hatırlıyorum. hele son kalkısı 4 müydü 5 miydi(sevgili kocam digital saat almamakta inat ettiği için hala akreple yelkovanla savasıyorum gecenin loş ışığında uykudan geberirken, çok kızgınım ona, ihtiyacım olduğunu biliyo almıyor bunun yerine gidip ihtiyacım olmayan bir şey alıp gelebiliyor, digital anahtarlık gibi). son kalktığında 6 da uyutabildim ama 7 e doğru uyandı ve bir daha uyumadı 9 buçukta uyuttum onu rızası dışında...rezeneye olan inancım yerlerde.

acı çekerken uyuması zor olsa gerek, kendime souyorum evet bazen acı içinde uyanıp debelendiğim olmuştu ki o daha bir bebek..canım benim. anlayamadığı bir sıkıntı içindeve tek güvendiği şey annesi!!! bense ona yetememe sıkıntısındayım. Allahım güç ver bana diye seslenişim ondandır.. Allahım güç ver bana oğlua her daim cevap verebilen bir anne olayım!

bu gün Mirac kandili... Tüm dualarınız kabul olsun. Benim duam oğlum üzerine ve onun sevgili babası için.. Şişman olursam benden vazgeçebileceğini söyleyen şişko babası için:))))
annem-babam-kardeşlerim ve eşimin ailesi her zaman sağlıklarına duacı olduklarımdır. Rabbim hepimize hakkımızda hayırlı olanı versin, gönlümüzden geçeni hayırlı kılsın inşallah... Günahlarımızı affetsin,esirgeyen ve bağışlayan Yaradanımız her daim sevdiklerimizin de yar ve yardımcısı olsun!Amin
Oğlumun dişleri de kolayca çıksın, ona sıkıntı vermesin dilerim.

1 yorum: