12 Mayıs 2011 Perşembe

KUZEYİN UYKU SEREMONİSİ-3

oğlum 3. ayını doldurdukttan sonra yani 10 gündür gündüzleri daha uykulu hal aldı. daha önce 1 saat ayakta 40-50 dk uyku derken akşam 9 a kadar yat kalk yapıyorduk. ve eskiden kendi kendine uyuyabiliyordu ama artık biz sallamadan uyumuyor mızmızlanıyor mecbur sallıyoruz. 

son günlerde ise çoğu zaman gündüz 2-3 saat 1 kez uyuyabiliyor o da ben o uyandığında emzirip tekrar sallayarak uyutursam hayır demiyip uykuya devam edişi sayesinde. sonraki uykuları gene azar azar. Ama normali gündüz 2-3 kere uyuması ve 8-9 gibi gece uykusuna dalması şeklinde olduğu söyleniyor-okuyorum bi yerlerde...
dün 10 buçukta yattı-dışardn geldik çünkü

gece kalktık 3,5 -4 de
bugün
8 buçukta kalktı emdi...vs 10 gibi uykusu geldiğinde yattı ve 11 de mıyk mıyklandı kaldırp emzirdim. şimdi saat 12:30 yani 13:00 de uyandı emdi. 15:00 de emdi uyudu 15:45-16:00 da kalktı. 18:00 de ben uyuttum çünkü 8-9 a doğru gece uykusuna dalması için aradaki bir uyku daha uyumalıydı. yarım saat oldu. uyuyor şu an:)



10 gündür arada bu şekilde uyumaları sıklaştı .. işallah bunlar istisna değildir ve bundan böyle gündüz sadece 2-3 kısa uykusu olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder