9 Mayıs 2011 Pazartesi

belki bir gün -ANNELER GÜNÜ-

gözlerimi açtığımda küçük kıkırdamalrınla ve kocaman ıslak gülüşünle karşılandım yeni güne...Seninle boğuşurken "hiç bitmese istediğim anlardan biri" diye düşündüm. "Allahım sana şükürler olsun iyi ki bana bu güzel evladı verdin." heycanla kafamı bir yöne çevirmeye çalışıyordun, önce anlamadım oyun sandım direndim :) sonra "anne bak" diye mızmızlanarak yalvarırcasına çevirdiğin başım; bir bardağa derme çatma  tıkıştırılmış, belli ki kendi ellerinle toplamış olduğun kır çiçeklerine gömüldü bir an...Işıklı kahkahalara bezenmiş mis kokulu çiçeklere hayranlıkla ve şaşkınla bakarken boynumda ağırlığını hissettim sımsıcak, yumuşacık.. o özenle uzattığımız saçlarının kıvrımları ağzıma burnuma giriyordu, mis kokun genzimde...bedenim bayram ediyordu:) "Annecim!" dedin  "anneler günün kutlu olsun, seni seviorum"
Kocaman kocaman bakan sevgi dolu yüreğin gibiydi gözlerin. ben nasıl ağlamayayım şimdi... kafamı bedenine gömerken "canım oğlum ben de seni seviyorum hem de herşeyden çok ve kocaman" dedim burnumu çekerek. O sırada geniş bir gülümseme ile kapıda bizi izleyen babanla gözgöze geldik. Sen doğduğun gün doğum odasından çıktığım zaman gözlerimiz buluştuğunda ne gördüysem o vardı hala babanın gözlerinde, işte benim için senin varlığından sonra en güzel ikinci hediye de bu oldu. Şükrettim Allaha "Rabbim oğlumu ve babasını bana nasip ettiğin için şükürler olsun, onlara uzun ve mutlu ömürler ver bizi birbirimizden ayırma, mutluluğumuzu daim et, sağlıklı ömürler ver" diyerek... Neden sonra babasının elindeki tepsiyi gördüm;3 bardak portakal suyu ve 3 sandwich. Belli ki kendi elleri ile hazırlamış herbirini, zaten çok marifetlidir benim kocam. Benim kocam süpermandir.Oğlumuzu siz düşünün:) Üzerlerindeki tshirtler ! Aman Allahım aynı consept tshirtleri giymişler tek fark oğlumda "i love mom" babasında "i love my son's mom" yazıyor oluşu. Belli ki plan yapmışlar bu bölümde, yanyana geçip tshirtlerindeki yazıları göstererek minik bir dans sallantıısı yaptılar uyumlu hareket etmeye çalışarak. kucağımdaki tepsiyi bir kenara koyup beni de aralarına almalarını istedim, birkez de beraber yaptık. çok şekerdik:) Kahvaltımıza yumulmadan önce ikisini de burnumu çeke çeke teşekkürlerle sarılarak nerelerine denk geldiyse bilmeden öptüm. hafif nemmlenmiştik doğal olarak. Mis gibi kahvaltımızı yaptıktan sonra yatağımızdan kalktık. Evde çılgın gibi koşan oğluşumuzun arkasından bakarken eşime dönüp"Teşekkür ederim Aşkım, iyi ki senin gibi bir babanın evladının annesiyim" dedim.
"Anneler günün kutlu olsun Sevgilim...!"dedi , öptü ve dolabın üzerinde bizi en başından beri kayda alan kamerayı gösterdi.

--
kestiiikkk..:)
belki bir gün olur ha...

ilk anneler günümdü. Sabah kalktım bebeğimi emzirdim. uyumadı benim uyumama da izin vermedi. kalktım yüzümü yıkadım geldiğimde babası beşiğini sallıyordu. Aldım onu beşikten salona geçtim.Babası da kalktı. Önceki gün anneler günü hediyesi olarak dışarda kahvaltı istediğimi söylemiştim.ama hava biraz kapalıydı sofra hazırlamaya yeltendim "dışarda yiyecektik ne istersin" dedi."hava kötü gerek yok" dedim.Allahım anneler günümü bile kutlamadıııı.. o mutfağa geçti, kahvaltı hazırladı. ben de o sırada bebeği uyutup telefonu aldım elime benim alışık olduğum gibi erkenden kutlamak istedim, şimdi değil kahvaltıda arayalım diye sitem edecekti ki sustu. kayınvalidemi aradığımda sevil ablam da çoktan arayıp kutlamış olduğunu öğrendik, üstelik orda saatler 1 saat evvel. Demek eşim de de bu anlayış mevcuttu öyleyse neden hala kutlamamıştı beni. belki bir planı vardı e nede olsa ilk anneler günümdü. boru değil ya...telefonlardan sonra beni öpüp kutladı. sitem etti "neden beklemiyorsun zamanı vardı kutlayacaktım".. peki! gönlümü aldı demek ki bi planı var diye düşündüm. serpil ablamı aradık kutladık eşiyle kendine hediye almaya çıkmıştı, bana sordu sana ne aldı kocan, ilk anneler gününde. "...."bla bla bla.
Evde zaman geçirdikten sonra dışarı çıktı. o zaman bir planı olmadığını anladım. Gün böyle bitecekti. Gidebileceği tek AVM ye gitmemek için de değiştirmek istediği tshirtten vazgeçmişti değiştirmeyecekti. Böylece anladım ki mahcup olmamak için bişeyler alıcak gelecekti. Almasa da şaşırmazdım. onu dün biraz şaşırttım ve üzdüm elimde olmadan. belki de hastaydım anlamadım(ık) Ağlama krizine girdiğimde bana yardım etmesi için yalvardığımda...
Ama bu bir neden değil, bana ilk anneler günü mü sıradan bir pazar gününden daha az eğlenceli olmasına izin vermesi için.
eve geri döndüğünde bana tahmin ettiğim gibi planlanmamış  paketlenmemiş bir hediye uzattı. onu mutlu etmek için sevinerek aldım. içindeki dünyanın en pahalı şeyi de olsa en sıradan şeyi de olsa aynı idi benim için artık. Çok sevimli bir anahtarlık, fonksiyonel digital ekranında resim slaytı veren minik kırmızı bir kalp:) hemen oğlumuzun resimlerinden yükledik.kendine de kulaklık almış:)
Akşama Serpil ablam ve Tuğçe geldi. İlk anneler günüm şerefine bana bir gömlek almışlar hediye olarak. Çok ince bir davranıştı o gün daha da anlamlıydı üstelik.

Yukardaki hayali ilerde oğlum farkında olduğunda yaşamak istediğim anneler günü olarak hayal ettim. Kendime anneler günümü hediye ettim. İnanın bu beni mutlu etti. İnşallah Allah o günü gösterir bize.
Her ne kadar dün için sana kırgın olsam da dünyanın en güzel armağanı oğlun bunu tolere ettiği için çok şanslısın kocacım. Belki yılgın ve yorgunsun ve bilirim içinden gelmezse hiç bir güç sana onu yaptıramaz, üzgünüm öyle bir günündü belki benim ilk anneler günüm... Seni anlıyorum, seni anlıyorum, Seni anlamaktan daha çok da seviyorum.
belki de tüm mesele budur... Ama ben seni seviyor olmaktan vazgeçmeyeceğim. Kalbini yormak son istediğim şey, bazen birikiyorum ve taşıyorum, seni beynen ve kalben yoruyorum. Sonrası çok üzülüyorum çok kızıyorum kendime ve beni bu noktaya getirdiğin için aslında sana da. Keşke o kalbine benim verdiğim kadar sen de değer versen...En azından oğlumuz için.

HAYATIMA ANLAM KATAN 2 ERKEK , BEN BU GÜN VE HERGÜN SİZİ  SEVİYORUMM VE NE BUGÜN NE BAŞKA ZAMAN BUNDAN VAZGEÇERİM. ALLAH BİZİ BİRBİRİMİZDEN AYIRMASIN EBEDİYYETE KADAR..

9-5-11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder