4 Mayıs 2011 Çarşamba

KUZEYİN UYKU SEREMONİSİ-2

Artık 3 aylık olduk. Uykularımzda zaman zaman bozulsa da yine oluşan bir düzen var. uyku aralıklarımız bu dönem  biraz daha uzadı. uyku süremiz de bahsetmeye gerek olmayacak kadar daha uzun. geçen ay kendi kendine uyumaları vardı çok şekerdi.ama bu ay içinde oğluşuma nazar değdi, belki benim nazarım bile olabilir bu:) ama bugün ilk kez uzun süreden sonra kendi kendine uyudu.biraz önce:) ekleyebilirsem videosunu ekliycem.son zamanlarda video eklemek sorun oluyor da:(
oğlum bu dönem çok şeker oldu. gülümsemeler bariz ve eskisinden fazla artık. onu gıdıkladığmda minik katılma kahkahaları atıyor. bunun yanında çok söylenmeye de başladı ama neyse. sürekli oturmak ya da ayakta olmak istiyor. yapabileceklerini farkettikçe hep yapmak istiyor. keske ben de oyle olsam. yapabileceklerimin farkındayım ama yapmak için uğraşmıyorum. Neyse umarım oğlum bu inadından ve azminden vazgeçmez.

şimdi uyuyor:) uyumazken onu kendi haline bıraktığım anlar oluyorsa da uyurken onu izlediğim çok an da oluyor. Annelik çok tuhaf. Annemi şimdi daha iyi anlıyorum. Pazar günü anneler günü ve anneme buradan bir mektup yazmak istiyorum.

Kuzey'in uyku seramonisi değişiklikler gösteriyor. Bu aralar huysuzluk gösterileri renklendi. çığlıklar ağlak haller daha net ve uzun hal aldı. uyurken bile direniyor uyumamak için. Uyku haline de birden geçiyor hal böyle olunca. o yüzden biraz önce kendi kendine uyumasına şaşırarak sevindim. kucakta yatarak uyumaya asla yanaşmayan beyefendi dün bana direnmeden kollarımda uyuyuverdi.gene şaşırdım.

sabahtan akşama kadar 8 de uyanarak
 9 buçuk-10 bucuk
12-13:00
14:30-15:30
16:30-17:30
19-20:00
ve 21:00-00:30 burda kendim uyandırıyorum
4:30 da ve 6 :30 da  o beni uyandırıyor.

şimdilik durum bu ve uyanma üzere saat 10:30 olmak üzere...


bye


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder