15 Mart 2011 Salı

KUZEYİN UYKU SEREMONİSİ

Kuzeyin uyku seremonisi-1
14.03.11
23:30-uykuya dalış babasıylaJ
03:30 annesi  tarafından zorla emdirme-min. başarı sonrası cayma L

6:30-çok aç kuzeyi emzir uyut-mıyk mıyk uyku-sürekli salladım beşiğinde
Gece uykusu 7 saat
09:00 kalkış emzir oyna alt değişir
10:20 ayakta sallama ile uyudu – mıyk mıyk Lkoltukta uyuyor. Emziği attı 10:35, yüzünü tırmalıyor…uyancak mı?hayırr..:(
Kafasında tam tepede beyaz deri döküntüleri kaplamış, heryerinde yok sadece en tepede var..Yüzünde döküntülerin kalıntıları var. Sanırım kuruluktan yüzünü  nemlendirmem lazım..vazelin gel cocuum, bası için şimdi müdahele etmiyim  biraz forum tırtıkla sonra da dr a danışmalı …ama önce uyansın
10:37 gözler acıldı-emzik annesi tarafından yapıştırıldı uykuya devam..basında bekleme günü bugün sanırım J
10:58 mıyk mıyk uyanıyor sanırım emziği attı-anne emziği daya uzatmaları oynasın..kumandanın otomatik kanal değiştirinine basmışım bu telaşın arasında yanlışlıkla:<
1.       Uyanma oğluşuuummmmm…ah şu kaşıntılar ağlıyo nihayet…L11:00 
Birinci Kısa uyku:40 dk
Damla ver biberonla anne sütü…oğlum ev işlerinde bana eşlik ediyor..melekler sağolsunJ
12:40 uykuya dalışa geçme…zincirleme kuzey tamlaması
12 45-gözleri açma  Lve hala bakıyor yaa ve ka-pa-nı-yor
12:50 mıyk mıyk evresi..dalışşş  oh be anakucağında titreşimi açık iyice dalsın titreşimi kapatıcağım
2.        13:21 uyandı ve etrafı seyrediyor. Tuhaf surat tursu gibi ve esnemeler devam ediyor ve ben sallıyorum anakucağını İkinci kısa uyku 30 dk+5 dk =35 dk
Emme ve uykuya devam 13.35
Altını değiştirmeyi unuttum L
13:40 uyandı ve  çok sinirli nedense..hemen altını değiştirdim
Anneye zar zor ısıtmasına müsadeettiği tarhana çorbasını yemesinde  eşlik ve diğer memeyi patlatış..üstten anne alttat bebeği besleniyor hesabı. Memeyi patlatmk da akışı açmak ama verimli emmediği için  ağız göz burun kıyafet fışkıran annesütüne bulanıyor demek…
14:11-memede uyuyakalışşş süprizzzz huysuzca uyanış…sallama vakti
14:20 uykuya dalışa geçiş-ayakta salladım ve yerin koymuycam ayağımda kalsın biraz işim var babası kasko araştırmamı rica etti bu şekilde daha kolay olacak.bugünlük böyle olsun. Hep mıyk mıyk uyanıyor ve uyandı 5 dk sürdü uyku gazını çıkaramadım sanırım ondan huysuz ?? gene daldı hadi bakalım 14:28-  sıçradı uyandı 14:45- 
Ya ayağım acıyor bunu bidaha denemem sanırım. Şu an vazgeçemem de katlancaz L
15:00 ağlayarak uyanma-kabus halleri salla rahatlat modu*devam
Ayaklarım sancılanıyor..çekmem lazım  sorry kuzum..esnneme mıykları ve oh be devam ediyor uykuyaJ
3.       Ve uyanış 15:20
Üçüncü kısa uyku:  25+20 dk = 45 dk
Sancımız var oooffff
15:45 Bu arada biraz zeytinyağı masajı azıcık popodan gaz çıkışı sağladı sanırım. Ve masaj sırasında uyuyakaldı bebişim. Arada sıçradı ağladı ve uyudu
16:25 uyandı
Dördüncü kısa uyku: 35 dk
Emdik, emerken mayıştık  J o kadar yaniii
Gezdik oynadık  kendi kendine yattı vs ama şuan huzursuz mızmız???
4.       17:30 uyudu bizim odadaki beşikte, ben işimi görürken öylesine koymuş öylesine ağlamasın diye sallamıştım ..uyudu ilginç..18:00 uyandı
Beşinci kısa uyku:30 dk
18:25 emiyoruz..yeterli değil
20:00 emiyoruz…rutin işler vs
5.       21:00 uykuya dalış…verimsiz uyku..21:40 babası sallıyor
6.       22:00 daldı..arada kendi kendine uyandı  emzirdim altına baktım öpüp kokladım ama gene  uyudu
7.       00:10 hala uyuyuuu
Not: kısa uykuları 2 saate çıkar sayısını max. 3 e düşür . her gece 22:00 de uyumasını sağla
hadi bakalım J)


KUZEYİN UYKU SEROMONİSİ-2
15.03.11
00:00 uykusuna devam etmekte
02:00 de uyandırıp emdirmye çalıştım az emdi..
04:30 de uyandı emdi alt değişti takıldı 05:00 de uyudu..
6:30 mıyk mıyk-07:00-08:00 sallayarak geçiştirme
08:00 da uyanış emiş alt değiştirme
08:30 kalkış
09:20-beklenmeyen uykulu halden uykuya geçiş
Mıyk mıyk evresi vs arada uyanma, yer değiştirme(yatak odamızdan salona geçiş)
Acıktı bu arada ama uyanmadı da..:( napcam ben ya bu dengeyi nasıl sağlıycam.blogcuanneye sorduk bakalım.?
Bu arada uyandı 11:30 da
1.       Kısa uyku 2 saat süper
13:50 de  yeniden biraz emip uyuduk.
15:55 hala devam ediyoruz arada 10 dk uyanık kaldık tabi ve yerimizi salona taşıdık bu aradaJ
16:01 sanırım uyanıyoor
16:31 Emdi-uyudu-uyandı..derken gene dalıyor sanırım…
2.       Kısa uyku 5 saat :?
18:45 zorla uyandırdım hala uykulu üstelik
Banyo yaptı ve gene azcık emip uyudu. Sancıları var ??
21:30 civarı yeniden uyudu..
23:00 uyuyor-lar  hala
Hergünümüz biir alem…








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder