15 Mart 2011 Salı

blogcuanneye sordum..

‎"""merhaba Elif hn, merhaba anneler!benim oğlum 1,5 aylık. Bazen çok kısa uyuyor bazen beklenmedik biçimde uzun
ya da olması gerektiği kadar. bugün de öyle oldu, kendi kendine uykuya daldı. 2 saattir uyuyor.3,5 saat önce emzirmiştim. Biliyorum acıktı bu arada ama uyanmadı da..:( napcam ben ya?bu dengeyi nasıl sağlıycam..."""
şimdiden "yine başa döndük" dediğinizi duyar gibi oldum... :)
15 Mart, 12:39 ·  · 

    • Blogcu Anne Valla ben uzaktan tavsiye vermekten çok çekiniyorum. Her bebek farklı, o yüzden pek bir şey demek istemiyorum. Tek diyebileceğim şey, henüz çok küçük, daha uykularını oturtmaması da normal. Mümkün olduğunca memeden sonra biraz uyanık tutmaya çalışın, sonrasında yatırın. Şu meşhur Tracy Hogg'un bahsettiği Yemek-Aktivite-Uyku programını oturtmaya çalışın. Ama ilk üç ay çok dengesiz her şey, sonrasında biraz daha düzene giriyor. Kolay gelsin. Yerime de koklayın ipek böceğini ensesinden.
      15 Mart, 14:12 · 

    • Mualla Ozturk Bahtiyar 
      Elif hn.haklısınız, takip ediyorum siz çoğu zaman Derin ile Deniz'in farkını da bu bağlamda vurguluyorsunuz.ben bu dönemde sadece netten anneleri takip için vakit bulabiliyorum.Tavsiyenizi dikkate alacağım. sadece aç kalmasına dayanamıyor...Devamını Gör


      15 Mart, 16:53 · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder