1 Mart 2011 Salı

pu- kaka

Canım oğlum
günde bir kez kaka yapıyor-du...onu da aksattı bugün.Babası az uğrasmadı çeşitli masajlar, beden hareketleri...Oğlum ise sadece ıkınarak ve karşılık göremediği için ağlayarak cevap verdi.Şimdi yorgunluktan mışıl mışıl uyuyor.
Oysa bedenindeki yükü tahmin edebiliyroum, onu içerden nasıl olsa da söküp alsam. bu günkü rezene çayı olayından sonra artık hiçbir katkı maddesine razı değil gönlüm ve nitekim de bebğime extra şeyler vermeyeceğim kim ne derse desin.

Bir çay kaşığı rezene çeyı verdim. Neden mi çünkü 3 saattir uyutamadım. Üstelik bunun bazı kısımları ağlama ile geçti, uykuya tam dalıp sıçrayarak uyanmaları da vardı. Görümcemin tavsiyesine uyup 1 çay kasığı verdim. Sonra bir ara emdikten 10 dk kadar sonra kustu ve kusmuğu süt değildi. o çaydı... İçim acıdı. kusmak benim dayanabileceğim bişi değil, bebeklerde normal ama ekstradan baska bir nedenle kusması da bana dokundu. Evet işe yaradı ardından tam 3 saat uyudu ama bir daha buna gerek olmayacak.

Akşam aynı seremoniyi yaşadık ne var ki! 9 da kaka için 8 deki uykusundan uyandırdığımız bebişi gece yarısı anca uyutabildim... ve elimiz yani bezimiz boş olarak..en son ne zaman emzirdiğimi hatırlamıyorum ağladıkça dayadım memeyi sanırım. o da itiraz etmedi saat bası mama olayına . Fakat su an saat 1 i geçtiğine göre en iyi ihtimal 1 saat sonra emmesi lazım.

Lazım, gerek.. yani ben ne kadar birşeyleri planlayarak gitsem de yalnız değilim. Planlarım o nedenle işlemiyor çünkü kimsenin planlarımdan haberi yok. olsa da desteklemiyorlar zaten ama bozmuyorlar da ..Zaman zaman tolere etmemi bekliyorlar..kendi toleranslarını insiyatif kullanıp araya sokuyorlar...ve biz yani bebeğim ve ben alt üst oluyoruz..



hayalleer: Kaka yapcak, banyo yapcam onu, saatinde uyuyacak, kendi başına uyuyabilecek, sıçramayacak ani seslerde ve artık dilediğim heryerde emzirebilcem onu... yaz gelecek

ve sabırla bekliyorum. artık üç kişilik olan mutlu yalnızlığımı

4 yorum:

  1. Güncelleme: Bizim paşa 2 gündür gene kaka yapmamıştı. Kulak cubuğunu zeytinyağına abnıp poposuna sürdüm bikaç sefer ama patlamadı kaka:) ben de üzüldüm ve bırakıp onun göz hizasına yattım. Ona ne kadar üzgün olduğumu onu anladığımıanlatırken sukun içinde beni dinledi. Allah allah o kadar sakindi ki ben de devam ettim konuşnaya , bir süre donra yandn sızan hardal engi akıntıyı gördüm kek hamuru kıvamında yol alıyordu.Direk mdaele ve banyo vaktiiii.. hepimiz mutluyduk artık.
    Akşam yatarkn bezini değiştirdim ve daha yerimizden kalkmadan gene kaka yaptı, kendi kendine ve oldukça fazla ama daha sıvı bu sefer yuppi.
    sabah kalktım ve bez değiştirdim. bir de batım bizimki uçtu ve bir koku ve bir kaka.. gene cıvık amam bu sefer az.. Birden düzene mi girdi yani... ben ne yedim diye düşünüp duruyorum şimdi. İşin içinden çıkarsam ne mutlu.. ALllaha çok şükür.

    YanıtlaSil
  2. Güncelleme:
    yaklaşık bir haftadır kaysı kurusu yiyorum ve bundan yaptığım hoşafı içiyorum. Kuzey hergün yapmaya basladı ve bahsedildiği gibi kakası beyaz pütürlü kalıntılar da içeriyordu. ' gün tüketmedim bunları ve o da 2 gün yapmadı. biliyorum düzene girecek ama bu arada ben baya kayısı yiyeceğim sanırım... zavallı yavrumun gaz çıkarması problem oluyor kaka yapamadığında...

    YanıtlaSil
  3. güncelleme: oğlusum kakasını yapmıştır. hosaf işi ok dir. Ama yavrum nasılda uykulu bugün ayakta uyuyor resmen... Acıktım diye hiç ağlamadı o kadar yanii.

    YanıtlaSil
  4. güncelleme: kaka yapıyorrrr.. bu gün 2 kez yaptı. banyodan önce ve banyodan sonraa ama olsun yeterki yapsın:)

    YanıtlaSil