26 Şubat 2011 Cumartesi

gaz damlası-kızarıklık-uykusuzluk...

Uzun süredir günde 1 kez kakasını yapan Kuzey bunun yanında değişik kıvranmalar ve belirgin ıkınmaları ile bizi hayretlere düşürüyordu. öyle ya 20 günlük bebek kaka yapmak için son gayrette kendini harcıyordu. Benim tatlı miniğim için doktorunun tavsiyesine uyarak Metsil gaz damlası aldık.


Doktor bey 10 damla günde 3 kez dedi. Forumlarda 4 er damla olarak kullanıldığını okumuştum bana biraz fazla geldi. Tekrar doktoru arayıp neden diye de sormadım açıkcası. Bizimki bu akşam uyumamak için direnip çığlık butonunda takılı kalmış gibi olduğundan şu gaz damlasını bir deneyelim istedik. nasıl vereceğimizi bilemedik önce sütüne mi katsak doğrudan mı versek derken forumlarda direk verdiklerini okudum.

emziğini ağzından zorla aldıktan sonra ağzını hafif aralamış olan beyefendiye bir damla verdim. Damlalıktan damlalar peşpeşe gelmeye başladı ne var ki. bu arada yan koltukta uyuklayan babası"" bırak bırak verme" " sakın 10 verme"  "dur yeter daha verme" gibi müdahaleleri ile o yarı uyanık hali ile bile benim çabalarıma köstek olmayı başarabiliyordu. En son kuzey sanki o tatlı ilacı limon yemişcesine acı dolu bir yüzle karşılayınca babsından gelen son yorum " bi daha asla verme" oldu:)

Velhasıl 3 damlayı zor verdim. Minik paşa çeneyi kilitlemişti artık!
sonrasında babannesinin kucağında uyuyakaldı...saat bası uyanma seanslarımız son bulmamıştı herseye rağmen...
şu an gece yarısı ve bizimki gene uyanık.derin bir uykuya dalması lazım ama nasıl? Miniğimi adeta beyıltan kolayca uyumasını sağlayan anasonlu yağ fena değildi doğrusu.. Ama doktorumuz tavsiye tmem dedi. Altını doldurmadan bıraktığı bir cümle idi bu. bu yüzden benim için hala alterntif sanırım ;)

gelelim asıl konu
cildinde kızarıklıklar var kuzeyin , saç derisi de kırmızı ,sanırım çok kasınıyor elleri süreklı kafada bir yerde ve mızmız. doktoru krem verdi sürüyorum 2 gündür. ama 1 haftadan fazla kullanma dedi. bunu dedi ya 1 gün bile kullanmak beni sıkıntıya soktu ruhen. evet kızarıklıklar azaldı ama farklı yerlerden çıkmaya devam ediyor. bu arada bana tüm alerjen besinler yasak : yumurta, süt,sucuk mucuk türevi, muz, çikolata, tüm kuruyemişler...vs.

şu an yoğurda talim etmek durumundayım:(

tüm bunları yazarken Kuzey'in beslenme eylei de gerçekleşmiş oldu. lütfen uyanma oğlum..sabaha kadar mümkünse 4 saat min. uyu olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder