12 Mart 2013 Salı

Zor günler

nasıl geçiyor zaman nasıl da buyuyor anlamadan... 89 cm di geçen ay şimdi az biraz zayıf görünüyor gözume dolayısıyla bıraz daha uzun... bazen tam gün gittiği kreşe bazen yarım gün gittiğinde evde oluşu zaman dolduruyor kas dolduruyor kafa dolduruyor...ama yokluğu muthiş boşluk..onu kreşte izliyorum bu sefer zaman doluyor göz doluyor kafa yoruyorum gene ;değişen bişey olmuyor
can yoldaşım ;oğlum; benden çok babasını seviyor olsa da hep öyle benim için... şu aralar dede hasta, baba hastane köşelerinde sabahlıyor. oğul babayı arıyor odalarda göz göz , bulamayınca "baba itte?" diyor "evet oğlum baba işe gitti "diyorum. doğruyu söylesem ne anlayacak ki;
hayır oğlum baba işe gitmedi baba, babasını kurtarmaya çalışıyor, deden çok hasta ama bilmiyor dr lar kötü haber verdi bize.baba üzgün, baba ağlıyor, annen babayı ilk kez ağlarken gördü, bir de sen doğduğunda gözleri dolup sesi titremişti o kadar.sen büyüdüğünde dedeni göremeyebilirsin. oynadığınız günleri hatırlamayabilirsin ama Allahtan umut kesilmez onu bizden hemen almazsa hatıralarında bir siması kalır işallah...Allah dedelerinle büyükannelerinle dolu dolu anılar nasip etsin sana...
benim sadece babannem var. hala var.. çok küçüküm ifagat nenenin damında gökyuzune bakıyordum. müthiş güzel bir yıldız kaymıştı. küçüktüm ve inanıyordum ne dlersen o olur sözüne. ben de babannemin çoook uzun yaşamasını dilemiştim. torunlarının torunlarını görecek kdar yaşayanlar cennetlik demişlerdi.babaannem yaşıyor hala be 33 yasındayım. bilmiyorum o duam kabul oldu mu yoksa Allahın taktiri nreye kadar ama torunun çocuğu yakında askere gidecek yaşa geliyor(İzzet abin)
belki senin de böyle bir dilek dileyecek fırsatın olur.Rabbim bizi sevdiklerimizle sınamasın. Elbet bir gün hepimiz diğer dünyaya göç edeceğiz. orada Rabbimin bizim için müjdelediiği sonsuz güzel bir hayat var.En önemlisi Allaha kavuşyor olmak olsa da özlemek ve yokluklarına alışmanın zorluğu, bir kanadı kırılmış olmak duygusu insanın yaşama bağlılığını koparıyor.
şimdi hastanedeki babanla görüştük; dedenin tumoru kötünün iyisi cinsten miş. ama haberi yok henüz. bundan sonraki süreç biraz karışık ve uzun..biliyorum oldıukça küçüksün ama farkındasın.sen ne hinsin sen bi bilsen!!!
kresten boyama çalışmaların geliyor iki çızık atılmış boya kalemlerinin rengine göre ruh halini yorumluyorlar bazen...mutlu çocuk diyorlar sein için oysa sen hep evde ağlyorsun mızmızsın ben anlamadım bu nasıl mutluluk hee?
bu ara ciddi hastasın, ateşn yok ama çok öksürüyorsun balgamlı ve burnun da sürekli akıyor...dünya kadar ilaç yazmışlardı hiçbirini vermek istemedim sana...tek ilaçla basladım 3 gündür sadece antibiyotik veiryorum ceclor gibi bişi adı..sonra gece yarım ölçek verilen şu alerjik suruptan da vermeye basladım..biraz önce de artık sulu kıvama gelen öksürüğünüe isyan edip aferin ve mukotin adlı surupları da vererek seni ilaç manyağı yapmış duurmdayım. çok üzgünüm. iki günden fazla kullanmayacağız ama nolur iyileş.. bu rada ben de senden aşağı kalmıyorum bereber yarışırcasına salya sümük öksürüyoruz ama ben kardeşini emzirdiğim için(bazen sen de bunu denemeye çalışıp, son anda vazgeçiyorsun) pek alternatifim yok. dr yine de antibiyotik verdi bana ama kardeşinde çok gaz yaptı kızımın çığlıkları fizandan duyuldu. buna rağmen sen fokurdayarak uyudun inanamadım.
kucağımda çığlık çığlığa gaz sancısı çeken bir bebek varken seni ayaklarımda sallıyordum ve sen uyuyabiliyordun. bir süre sonra aynı ritimde çığlık attığından olsa gerek sana ninni gibi gelmeye başladı sanırım. yavrıum kızım azıcık belini okşadım ve kaka yapmasına faydalı oldum sanırım.sonra böylece babanne uyutabildi...

bu günler zor günler paşam. Annen her ikinize de yetmeye çalışıyorken hasta oldu(gene ve 3.kez ve çok hasta) baban dedenle perişan oldu.belki de hasta oldu mideden veya baska biyerden çıkmasa bari..

sen baba hasretiyle doldun tastın(biraz önce gene bana baba;? dedin 48 saattir görmediğin halde babanı...

melis buyuyor ve ilgiye oyuna ihtiyacı var biz böyleyken oyle zor ki...

biraz da maddi sıkıntı dağlar kadar olayazmak üzere...hani annen ücretsiz izinde baban babası için elinden geleni yapmaya çalışıyor derken. benim işe dönmem hem gerek hem de evde birinin olması gerek.. herşeyden öte melis 6 ay anne sütü almalı

işe dönersem iyi olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder