12 Ekim 2012 Cuma

yeni kelime...yeni öpücük...

bu gün ilk kez iki yanağımdan uzatılmış dudaklarla pışır pışır öpüldüm.:)



bu gün ilk kez "aç" dedi...pekiştirmeli kullanıyor ;   aç aç aç...

dişler çoğaldı ama sayamıyoruz izin vermiyor.ilk kasık sendromu tekrar had safhada uzun bir aradan sonra.
değiştirdiğimiz prima bezi begenmedik yeniden premiuma dönüyoruz. keske bez kullanmasaydık ama bu gün ne kadar uğrastıysak da perkeyi çişlemek daha cazip geldi beyimize.

her dediğimizi bi şekilde anlıyor olduğu ortada ama sadece işine gelenleri anladığını çaktırıyor..çöpe at diyoruz hemen atıyor damacana demeye kalmadan damacana elinde oluyor..vs

geçen gün parkeleri kuru kalemle çizmiş neyseki ıslak mendille temizleyebildim.

azıcık hastayım halsizim...nezleyim ama gribe cevirmemesi için zencefil limon bal ıhlamur bişiler karıştırdım ve içtim...baska da bi gayretim yok


haftalık şeker seviyesi kontrolümüze başladık. fena değil aç 90 tok 115 normal değilde ne?
-----------------
neyse duvarlarla konuşmaya devam...

byess...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder