6 Haziran 2011 Pazartesi

Minik Survivor:)

haftasonu gezimizde Marmara ereğliisine gittik. ayfer teyzesinin yazlığına Ayferciğimiizin babası ciddi bir ameliyat geçirmişti. Geçmiş olsun dileklerimizi sunmak ilk etapta feryat figan kuzey sayesinde baya gürültülü olsa da bir süre oturup kahvelerimizi sakince içmek fırsatı da bulduk. Daha sonra sahilde gezdik. Benim minik survivorumdan gık çıkmıyordu:)



Sahilde dedesiyle gezen Doruk kayra ile tanıştık. Elindeki su şişesni paylaşabileceini söyledi dedesi. Ben su vermediğimi söyleyince biraz kızdı "kızım bu sıcakta su verilmez mi, yapmayın". Olur veririz dedim, geçiştirdim. sık sık emziriyorum artık Kuzey'i. Belki de Doruk hiç emmemiştir, suya baştan alışmıştır bilemem tartışmadım dedeyle:) Sahilde avdan gelen zıkkımlı dalgıçlar  da vardı... Dilan Aslı (Yeşil) ve Ayfer  benim çekirdek ailemle beraber sahilde turladık, kiralık villaları arayıp bilgi aldık, bakımsız villaları eleştirdik, sahilde arabayı yürütemedik-babişko katlayıp taşıdı-..vs
güzel günün fotoları facebook ta:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder