3 Haziran 2011 Cuma

iştahsız Kuzey

canım oğlum iştahsız bir hafta geçirdi.
Ankara da son günlerde göğsümden emmek istemeyince ülker hero baby bebek sütü aldım ona. Eğer göğsümü reddederse sağıp vermeye çalıştım ama pompam pek de efektif olmadığından yeterli sütü sağlayamadım. bu da sütümün giderek azalmasına neden oluyordu. Aç olduğunu düşündüğüm için o bebek sütünden yapı verdim, içti kerata:(  gün içinde organic sütlü pirinç verdim yedi, baslamışken sebzelerden de tattırıyım dedim. bir iki gün havuç suyu verdim ama birer çaykaşığı. sütlü pirinçi de 2 kez yaptıım sadece ona.
mayıs 2011
Ankaradan döndüğümüzde bu sefer marka değiştirdim bebelac aldım. Ama artık Kuzey ne memeyi ne sağılmış sütü ne mamayı içer oldu. Soluğu doktorda aldık Dr  ek gıda ve su için erken deyince ne sütlü pirinçten ne havuçtan bahsetmedim  : I İştahsızlık olur  bazen dedi kilo alımı da yavaşlamış 6400 den sadece 6800 olmuş oysa 7000 nin üzerinde olmalıydı. Aptamili de dene bakalım onu da emmezse kan testi yapacağım dedi. Bu arada ben forumları didikledim, benzer vakalar vardı. Bebeği uyuytup uyku sersemiyken emzirebildiklerinden veya mama verebildiklerinden bahsediliyordu... Bir kaç uykusunda kaldırıp emzirdim. Gece zaten emiyordu bu şekilde neden akıl edememiştim ki:) Böylelikle sanırım mideyi genişletip iştahını açmış olduk.
Kuzey 3 saatte bir emmeye ve göğsüm de buna uyan paralellikte dolmaya devam ediyor. Ama pompa olayı göğsümü eskitiyor. Sağıp vermeye kalktığım bir seferinde 70 cc den fazla çıkaramadım gögsümün sertliği de dikatimi çekti. o sırada uyanan kuzeye hemen verdim, emdi kereta hayır demedi. Sonra sağmaya devam edip gelip gelmeyeceğine baktım axzalan debide geldi süt inanamadım. o kadar zordu ki emmeden önce..Demek ki manuel pompa bana göre değil. sütümü sanki tıkıyor memede. velhasıl üzerine bir o kadar daha sağdım, kuzeyin emdikleri de cabası..Şimdi Elektrikli pompa araştırıyorum. Sanırım medela elelktrikli ve pilli mini pompayı alıcam. Fiyatı en uygun olan o.
Artık gün içinde kuzeyi emziriyor üzerine 100 cc kadar da sağabiliyorum bu daha da artacak umarım.
 Kuzey dün yüzüstü yatarken tek kolunu direk gibi sabitleyip diğer koluna dayandı:) Allahım sen nelere kadırsin, avladıma yürü emrini ne zaman vereceksin kim bilir, umarım Murat'a ve bana da o anı görmeyi nasip edersin!!!

Allah seni korusun oğlum!

03-06-11
21:35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder