31 Mart 2011 Perşembe

....Bebişikte ilkler devam ediyor.

....ilkler devam ediyor.
bugün bebişiğim oyuncağı ile ilk kez ilgilendi ona elini götürdü sonra ağzına denk gelen yerinden ısırdı.. sonra bunaldı ve ağladı.

bu gün onu tuğçenin ygs sınavı çıkışına götürdük.
Dün ona aldığımız bebek arabasının(Chicco) içinde mışıl mışıl uyuyarak bekledi tuğçeyi. Hürremce bir edayla" tuçe, ben senin sınava geldi amaaa, sen de benimkine gelcek tuçee" dedi:)

dün onu babasıyla birlikte ilk kez gezmelere götürdük silivriye:)


sahilde keyfimiz yerindeydi doğrusu, bakış attık sağa sola. ama ben gitgide daha çok yoruluyordum. bebek arabası şarttı o an anladım. aslında hiiç istemediğim birseyken birden gündemimin odağına oturdu ve arastırmadan almamak kocama münasır iken ancak acil ihtiyactan hiiiç araştırmadan maxi shopping city den aldık. Genel -ucuz tek olumsuz yanı çift taraflı olmaması olan bir puset aldık. araştırsaydık zaten çift taraflı olan ama daha pahalı birşey alırdık... iyi oldu:) sürüşü güzel..kollarım mutlu:)
ilkler bu ara peşpese geliyor, çok sevimli oluyor paşam.
İlk salyasını a face de yazmıştım cuma günü hehe...

sanki annnnne gibi bir tını çıkıyor ağzından evet değil biliyorum ama çok denk düşüyor napim:)

başında konaklar çok üst kısmı tamamen kapladı .babasına göre krater tabakası var kafasında.. banyo öncesi seytinyağı sürüp tarama yapıyoruz
artık banyolarında hiç ağlamıyor. banyo bitince sanırım ağzına kaçan sulardan olsa gerek biraz ağlıyor...çok nazlıyıss çok

Not:uzun zamandır ilk kez hünkarımla film izleme şansına sahip olduk.. hem izlemek istediğimiz bir film düştü ortama hem de vakit müsaitti hem de yapayalnızdık kuzey pısırr pıssrr uyuyordu.
nicolasın yeni filmini izledik....cadı zamanı .....gerksiz bir film olmuş....murat her zaman film izlerken uyuklasa da bu sefer haklıydı 


27 mart 2011

2 yorum:

  1. güncelleme: çığlığı kesfettik:) ağlamaların yerini uzzuuunn çığlıklar almaya basladı.

    YanıtlaSil
  2. güncelleme : bebeğim dün sesli gülüş attı bana.. gıdıklarmış gibi yapmalarıma cevap verdi.

    bugün onu kollarından kaldırdım. uzun zamandır yaptığı gibi ayak diredi ve ayakları uzerinde durdu, bastığı yer güvenli olmayınca telaşla havaya kaldırdım 1-2 sn di belki ama oğlum başarıyla eşlik etti bana..

    dün sema ve yılmaza gittik hem evleri hayırlı olsun hemde yılmaza geçmiş olsun demek için. oğlum orada sürekli ses çıkardı konuştu. muratla birbirimizin suratına şaşkınlıkla bakakaldık:)) bu gün tık yok ağlama duvarı gibiyim hatta:(

    YanıtlaSil