21 Şubat 2011 Pazartesi

41...

o günü iple çekiyorum... Ne zormuş kırkını beklemek... Yahu insan kendi psikoloji ile başa çıkamazken fizikolojisi de başa dert oluyormuş.


Psikolojime ve fizikolojime burada değinmiycem son derece pozitif oldum çünkü şu an saate rağmen... 00:55

Evet havalar güzelleşse de oğlumla güzel bir 41. gün yaşasak. Şimdiden plan yapmalıyım 41 için. Ee tabiki mevlit okutcaz ama hafta sonuna denk gelir o. Tarihlere bakalım 41.günümüz de 13 Mart Pazar. Hımm peki mevlit de o gün olur o zaman canım.. Biz de 42. günü gün ederiz Kuzeyimle...

Pazartesi!Önce sokakta dolaşırız hava çok güzel olacaksa tabi ama öyle olacağını hissediyorum(sadece umut ediyorum aslında)güneş ve açık hava ve Kuzey ... Allahım bu ne saadet, Off Murat çok kıskanacak ama:( o da olsun evet:((olsun  sonra orion yaparız akşam babası ile babasının kucağında slingine yayılr Kuzey...

Hayaller ...:DDD eheeh

Blogcuanne Elif Doğan'ın konuyla ilgili yazısını da 2. kez okuyor olmama rağmen aynı iştahla okuduğumu görünce bu yazının sonunda eklemeden geçemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder