8 Temmuz 2013 Pazartesi

aç gözünü dedesi...

ben dedemle büyümedim
dede nasıldır bilmiyorum. belki de bilmemem daha iyi oldu, özellikle insanın hayatında kaybetmekten korktuğu kişi sayısı artınca bu duyguyu küçükken yaşamamış olmak isanın sevdiği birini bir daha asla göremeyecek olma gerçeği ile yüzleşmek minik kalblere nasıl da ağır gelir bilemiyorum...



Oğlumun ve kızımın dedesi, kocamın ailesinden en sevdiğim insan olan babam çok hasta. şimdi şu an bir operasyon geçiriyor.

Bense (diğerlerimiz kadar) olmak istediğim yerde değilim olmak istediğim duyguda hiç değilim.. Bir çocuğun dedesini ne kadar sevebileceğini tahmin edebiliyorum.Bu duyguyu tatmadım ama tatmalarını ister miydim, evet isterdim, kaybetmekten korkma güdüleri olmayan bu kalplerin bu sevgiyi olduğu gibi yaşamalarından güzel ne var?

Kendimizi hazırlamaya çalıştığımız aklımızdan geçirmemeye de uğraştığımız o gitgide koyulaşan gerçeğe ölüme , onsuz geçecek geleceğe çocuklarımı hazırlasam dahi kocamı babasız kalacak o dev çocuğu ben daha nasıl avutablirim ki?

Her yer dar geliyor, uzun zamandır yazmadığım bu blog sayfasına düşüşüm de ondandır, işteyim ve çalışamıyorum. Hastane önünde ağzında dua babasının iyi haberini bekleyen ürkek gözlere değemiyorum, omzuna yaslanıp yanındayım diyemiyorum. Yapabileceğim tek şey dua etmek...

Belki de  en çok gereken şey dua etmek. Ben Rabbimden umudu hiç kesmedim, hikmetine sual etmedim ama biliyorum ki Rabbim ona yakarmamızı ondan istememizi bekliyor.. O yüzden dua ediyorum ve diyorum ki ;

"Rabbim, Ya Rabbi! Babamı çocuklarına ve torunlarına sevdiklerine bağışla, biliriz ki mutlak dönüş sanadır, eninde sonunda sana döneceğiz, Hayırlısını nasip et sen hayırlı olanı tek bilensin, isteriz ki babama ve şifaya ihtiyacı olan tüm kullarına şifa ver, Izdıraplardan uzak huzur içinde sana gelmemizi nasip et.

Bugünkü operasyondan hayırlısı ile gözlerini açmasını ve günden güne iyileşmesini nasip kıl Rabbim, Bize de boyle olmasına hizmet edecek dr ve fırsatlarla karşılaşmayı nasip et.

Bizi sevdiklerimizle sınama Rabbim. Çocuklarımızı , eşlerimizi ana ve babalarımızı kardeşlerimizi bize,  bizi onlara bağışla Rabim.

Sen herşeye kadirsin Rabbim!"



1 yorum:

  1. şükürler olsun Rabbim :) Bunu da atlatacak kadar güçlü olmasını nasip kıldığın için.

    YanıtlaSil