28 Temmuz 2012 Cumartesi

sarılmalar...

bu gün bol bol sarıldık kuzumla...ben olmadan uyumadın.. 
bu sabah yaralarını çektim ufak tefek 5-6 yerd kırmızıklıklar kabuklanmış yaralar derken sırf akşam üzeri 2 tane daha eklendi... dayına çekmişsin. 

Allah korudu dayını geçen haftalarda basına apartmanın içinde mermer parçası duşmuş..yine birkaç dikişi daha oldu.Ama büyük risk ay-tlattı Allah onu bize bağışladı.. sanırım su mankenlik oyunculuk vs ajansına çağırdıkları için biraz göze geldi. Ama sonuçta dayına oradan iş çıkmadı. ilerde sen bunları okurken o ne iş yapıyor olcak acaba merak ediyorum ve korkuyorum da:)

ve sen neler yapıyor olacaksın, kimbilir..
biz hala hayatta ve yanındaysak şöle kocaman bir sarılsın bize yeter diyor baban...aramızda kalsın sanırım senin bana sarmaş dolaş yılışmalarını kıskanıyor oysa onun peşinden ayrılmıyorsun:D

haftaya 18 ay aşın var..ben hala heyecanlanıyorum. Üstelik daha kardeşinin aşı sürecini de yaşayacağız inşaallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder