12 Şubat 2012 Pazar

NE çabuk BüyÜDüN!?

Abe Kuzu naptın! 4 te yattın bi daha uyanmamacasına... Dakka bası seni kontrol ettim derinliklerde uyumaya devam ediyordun. Ne zamn ki hafif kıpırdandınn seni aldım yatağından altını açma bahanesiyle zorla opücüklerimle uyandırdım. Oğlum bu ne hal ne çok uyumadığın uykun var mış ki biriktirmiş gibi uyudun!

Sonrası curcuna...:D


10 da yine uyuttuk seni bari geç olmadan uyuyabildn ta ki ben laptopu yere düşürene dek.oyle bir sıcradın ki dünyan tersine dönmüştü ama uyanmadın Allahtan.iki pışpış bir tıngır mıngır gene uykuya dalabildin.

oğlum sen ne çok değiştin!
bebek gibi değilsin artık biliyor musun, sanki ha dese konuşacak az uğrassa kosacak biraz gayret etse  kendi basının caresine bakacak tavırlardasın.

Bugün uydu cihazını yerinden oynattığında (gene)  baban sana  oğlum yapma deyişinde bir bırakıp hızlıca emekleyerek kaçışın  var dı ki babannen deden ve ben baban kahkahalara boğulduk.. Sen yaramazlığı da mı öğrendin oğlum..

Oyuncak telefonunu kulağında tutmaya çalışıyorsun biraz konuşurcasına ve yamuk yumuk.. dayının sana aldığı direksiyonu elinde tutuup eğer fırlatmadıysan hala oanın içinde tur atıyorsun. babanın sana aldığı akıllı treni söyleip söyletip dans ediyorsun.
 oğlum  sen ne çabuk büyüdün!!!

OĞlum benim,
Rabbim daima yar ve yardımcın olsun  e mi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder