8 Şubat 2011 Salı

ilk kez...

ilk kez kustun.. minik bir şeydi. ama ilkti  :)

baban sen ve benim olan hayatımıza başlamayı sabırsızlıkla bekliyorum. Şu an çok boşluktayım. Evimizde misafir gibiyim. Senin mutlu bir şekilde bizle birlikte hayatı yakalaman için ardından çok koşturuyorum. Çünkü sen benden öndesin.Hayatı bırakmak üzere olan benim çoğu zaman sanki. Sen ve baban olmasaydı koşturamazdım...

bugün ismin okundu kulağına..Azim deden ezanladı seni..Her iki kulağına da..ikiside farklı makamlardaydı. sonra "Senin adın Kuzey Mert" dedi 3 kere. ona bir bakış attın halbuki kapalıyı gözlerin. aldım ve kabul ettim der gibiydin.

daha göbeğin düşmedi.. amma yarın bekliyorum oni da...

Oğlumm, Kuzeyim... seni çok seviyorum.. her ne kadar o bana bunu uzun süredir hissettirmese de babanı deli gibi sevdiğimi ve özlediğimi asla saklamıycam...

Kuzeyim... Allah seni korusun oğlum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder